torsdag 23 oktober 2008

andy&ika*

Är hemma hos andy och ika nu.. fast för tillfället är dom inte hemma, men ika kommer snart igen..:)'Mille ligger o sover i sin (trånga) vagn, min lille kille börjar bli förstor för den, han växer ju så det knakar !! så får se om det blir en ny vagn eller om jag ska forsätta ha denna. kanske lite onödigt o köpa ny, eftersom det inte dröjer så länge innan han vill sitta upp, och då tar man ju bort liggdelen.. Jimmy är o jobbar.. tråkigt men han behöver det, han behöver ju pengarna, man kan ju inte leva på sina föräldrar hela livet. heh ska jag säga.. jag har ju mina egna men ändå så betalar mamma nästan allt åt mig ^^ men men det är ju hennes egna val :P.. Idag ska jag äta mat här, hos andy o ika då...mille va så rolig igår ^^ han va jätte trött så skulle vi lägga oss (har han alltid jämte mig när vi sover), så hade han nappen i munnen men så tappade han den hela tiden,o varje gång han gjorde det, så spärrade han upp ögonen jätte mycket o börja prata o skratta ^^ haha han är såå söt :D.. men han somnade tillslut, vilket jag nästan inte gjorde... hade skiiit svårt för o somna igår!! sen när jag väl somnat så vaknade jag hela tiden o va jätte arg på jimmy, haha började gapa o skrika på honom,men vet inte alls varför jag gjorde så :S haha..men men nu ska jag diska deras disk, får ju pengar för det :D hehePusshej !!
2008-09-21

Inga kommentarer: