torsdag 23 oktober 2008

godmorgon*

här sitter jag och har ont i min överläpp.. har fått blåsor, IGEN !! ååh, det gör så satans ont när dom är så nya!! kan ju inte låta bli att slicka på dom heller.. blir galen på dom... Miliam har blivit förkyld igen.. stackare.. men han är glad ändå ;D. hehe min lilla busunge.. vet inte om jag har berättat detta innan , så jag berättar nu med isåfall ^^härom dagen så la jag miliam på magen och varje gång han lyfte på huvudet och tittade på mig så sa jag "tittut" så började han att asflabba, VERKLIGEN ASFLABBA! haha och varje gång han börja flabba så slängde han ner huvudet i sängen sen lyfte han igen o gjorde om samma sak hela tiden,, TILLS (!!!) mamma,malin och jimmy kom fram med varsinn kamera o skulle spela in för det lät så roligt, jaa då slutade han såklart!! haha som alltid, lyckas aldrig få det på film :P eller joooo.... mamma fick det för någon dagsen.. ska se om jag kan fixa över det på den här datorn o slänga in här :D är inte säkert det går, har lagt in dom andra filmerna på jimmys dator, men vi får se om det går :)Jimmy är hemma idag.. men varför vet jag inte ;P har inte hunnit prata med han så mycket ^^ just nu ligger han o busar med miliam, som säkert lär somna vilken sekund som helst.. Han har varit vaken ett bra tag nu, men han somnade för ett pytte tagsen o sov i högst 5 minuter. så snart sover han nog igen :)..Prästen ringde för en timme sen och vi ska träffas i tjärby kyrka på torsdag kl 16.. vi ska ju ha dopet i tjärby kyrka för dom har inget i veinges kyrka den dagen.. så vi fick ta det där, eftersom vi vill ha han döpt så snabbt som möjligt nu :).. efteråt ska vi vara i veinges församlingshem, å där e det mysigt tycker jag, så det kommer bli skoj:D. mycket bättre att ha det där än hemma.. för där har dom en disk maskin som tar max 5 minuter sen så är det klart.. så om man har det hemma så lär det ta flera timmar innan disken är borta.. vi ska ju ha rätt så mycket folk som kommer :)nähä nu ska jag inte skriva mer, skriver med all säkerhet (NÄSTAN!! ;P) senare igen :)puuuuusssssheeeeej!!
2008-09-29

Inga kommentarer: