torsdag 23 oktober 2008

trött*

är så himlans trött !! tankarna som snurrar runt i skallen på mig tar verkligen på mina krafter !! tycker så synd om miliam som har en mamma som mår dåligt just nu !! :( men jag kan ju inte hjälpa det ,å jag är så glad jag bara kan i hans sällskap ! Just nu ligger han o sover ,så jag passar på att skriva av mig lite !!Jag skojar inte när jag skriver att jag tänker på tisdag HELA tiden.. o hela tiden kommer miliam in i tankarna o jag blir så glad att jag har honom ! tänker hela tiden " måste jag göra abort så har jag ju miliam som tar bort en del av det onda, jag klara jju mig med honom, jag är ung o kan skaffa syskon till honom senare i livet".. min älskade lille pojke som kan få mig till att må så bra när allt egentligen känns skit !! fy vad jag älskar honom !! Han gör det ju säkerligen inte medvetet, men jag är lika tacksam åt det ändå !!Lagade lite stuvade makaroner o stekte falukorv innan mitt i alla stress.. ensam med miliam o han skriker som en galning o vattnet som makaronerna ska ligga i börjar koka o samtidigt måste jag vända på falukorven o blanda i stuvningen o samtidigt trösta min lessna pojke.. inte lätt o göra allt på en o samma gång,. kändes som att jag skulle bryta ihop.. förstår inte vad som händer med mig !!Undrar oxå hur länge jag kommer känna skuld efter aborten om det blir av??! Kommer säkert bli helt psykad o bli inlagd för vård !! nää usch vad hemskt, men ibland känns det så!! så mycket är jag emot abort, när det gäller mig själv !! tycker det är okej när andra gör det och har en ANLEDNING ! jag själv har ingen anledning att göra det.. eller joo kanske nu :(... fast tycker inte det är någon anledning egentligen, för det är ju inte HUNDRA att jag får havandeskapsförgiftning igen.. ska fråga på tisdag hur stor risken är att jag kan få det och hur stor risk det är att jag kanske måste föda tidigare om jag skulle få havandskapsförgiftning..blir galen av alla frågor som inte har något svar ännu..neej usch, lovar att inte skriva mer om detta nu förens jag varit hos doktorn :(.. blir ju bara tjatigt för er o läsa.. sorry!!men ibland så måste jag skriva av mig, o att låta glad är svårt när man inte är det !!!Puss på er!!
2008-10-11

Inga kommentarer: