torsdag 23 oktober 2008

igår*

vilken mysig dag igår ! Hade nog världens lugnaste bebis igår :D inget gnäll alls på hela dagen :D på kvällen kom e&s. Vi började med att gå till kiosken o köpte lite onyttigt :) hehe gott ! sen gick vi hem o lagade mat, JÄTTE GOTT!! sen kollade vi på en film vi hyrt o åt tårta/kaka, vet inte vad man ska kalla det :P Dom åkte hem runt 11 på kvällen, tror jag det va :). Efter det så kom n&e hit, trevligt det med :D Så kom inte i säng förens vid halv ett inatt.Idag så ska n&e komma hit igen, vi ska äta lite kräftor. mmm så gott :D och ha en myskväll :)För något årsen hade jag jätte problem med min käke, den hängde upp sig o knakade jättemycket o högt, och nu har det börjat igen.. det gör så satans ont !!! kan knappt öppna munnen utan att den ska låsa sig. aja, får väll prata med tandläkarn om det å se ifall dom vet vad det kan vara. Har ju haft tandställning förut, men kan väll knappast bero på det?!?! jaja vi får väll se vad tandläkaren säger :)Miliam ligger hos sin moster o gosar, så tog mig lite tid här vid datorn då :) Mamma ska iväg o jobba sitt 24 timmars pass, hon är fan aldrig hemma längre :/ tråkigt ! men eftersom vi inte har en pappa så får mamma jobba in alla pengarna.( nu menar jag inte att OM vi hade haft en pappa så skulle han ha fått jobba in alla pengar, utan han hade ju kunnat hjälpa till isf :) ) men men vi klarar oss så fint med bara vår mamma <3nu ska jag ta min son :Dpuss hej !!
2008-09-13

Inga kommentarer: