torsdag 23 oktober 2008

Saknar*

idag känns det som att det är en sakna-dag.. jag saknar min kära vän Lilli och jag saknar min stooora mage.. okej kanske inte riktigt så stor som den va i slutet men när den va lagom stor o sådär.. :) jag saknar min jimmy (som bara är i skolan över dagen) men jag saknar ändå . jag saknar min älskade kusin som är i himlen <33 Det gör jag iofs varje dag, men hon kan gott få stå med här oxå *saknar dig emma, det ska du veta, tänker på dig varje dag* jag saknar mycket mer änså, men skulle jag skriva upp det så skulle hela bloggen bli full ;).. mille sover igen, såklart! känns som om att han inte gör så mycket annat :P men han är ju faktist vaken i b l a n d . men tycker det är för sällan.. men han brukar faktist ha längre vaken stunder på kvällarna vilket är jätte mysigt ! så mysigt när man ska lägga sig o gosa med en glad bebis som sen somnar sååå nära en <3 ^^ jag älskar dig miliam, M E S T av allt på hela jorden !!!..Jag är så rädd att jag inte kommer känna samma och lika stor kärlek till alla mina andra barn, som jag känner för miliam.. hehe men det är väl ändå självklart att man gör det ! förstår inte varför jag oroar mig om det NU? nästa barn får allt dröja.... :) har ju mille nu<33jahopp (som dan brukar säga *haha*) nu ska jag inte skriva mer för stunden !HEJDÅ
2008-09-22

Inga kommentarer: