torsdag 23 oktober 2008

hemma*

nu är vi hemma igen :)vi båda trodde vi skulle sova där, men så blev det inte, och det är lika skönt o sova hemma tycker jag :).. Vi fick iaf god mat och gott efteråt IDAG MED.. hihi riktiga lyx dagar både idag o igår ^^Vi spelade lite biljard oxå, och jag vann ju självklart. :D..(eller kanske inte;) ).. hehe man kan inte alltid ha tur ;P.Mycket fusk o så körde vi med, bara för att det skulle bli lättare för mig, men nää ändå vann jag inte :P. bättre lycka nästa gång ;D..Jimmys mamma ska flytta, så hon kommer inte få plats med biljard bordet, så jimmy vill ha det sen till vi flyttar :S ?! hur det nu ska få plats i lägenhet.. hehe det får nog helt enkelt bara stå tills vi flyttar till hus om några år ^^ haha här tänker vi låångt fram o tror nog på FÖREVIGT ;P man kan ju iaf hoppas på förevigt , och man måste nog tro på det oxå för att det ska funka :)<33Miliam har blivit helt galen :D han försöker krypa som f*n.. men han kan ju inte det ännu, så han blir jätte arg för att han inte lyckas :/ haha.. han asar sig fram när han ligger på magen o rullar runder o så, men han vill verkligen upp på alla fyra o kunna krypa.. han får allt vänta lite till, hehe sen när han lär sig så kommer det väl blir ett evigt krypande ;P..nu vill jag inte skriva mer, har ingen större lust till det :).. så skriver väl mer imon :)pusshej
2008-10-18

Inga kommentarer: