torsdag 23 oktober 2008

jaha*

idag har inte hänt så mycket :) har bara varit i halmstad och på bvc :) min lille klump väger inte lite längre ^^ usch, tiden går fööör snabbt !!! han börjar bli så stor nu !! eller stor o stor.. han är mycket större än när han föddes iaf.. och på bara 4 månader har han växt såhär mycket !jaja någon gång ska han oxå bli stor :P hehe..har inte alls någon stor blogg lust längre.. men vill ändå uppdatera för att inte folk ska tappa intresset för min blogg :PSå tills min blogg lust har kommit tillbaka, får ni nöja er med korta inlägg :P och kanske inte så många om dagen som jag bruka skriva :)..Umgås med mille oxå så mycket jag kan nu när han är vaken iaf :P när han sover så försöker jag oxå att vila :)Fast nu är han vaken o snackar med sitt lek-ställ :) ska snart ta han.. ville bara inte missa för mycket av det som jag följer här på bdb :)..kan ju passa på att berätta lite om varför jag inte tycker om min farfar så speciellt mycket !Han är en person som ÄLSKAR att höra skvaller från folk.. han ringer alltid hit för att höra sig för om saker som han tror har hänt eller sakts.. inte för att höra hur vi mår eller något.. ALLA häromkring vet vem han är och vad för slags person han är !! En liten extra tidning !! Han snackar skit om oss, sin EGNA släkt !!.. Han åker till min mammas jobb o snackar skit om mamma till hennes jobbar kompisar :S.. och han är så dum så att han tror att vi inte får reda på det han säger !!Åhh ,blir tokig på han !! visst att det kan vara kul o höra lite om det senaste som hänt.. MEN han är en gubbe på lite mer än 80 år, hans vardag går ut på att höra/snacka skvaller, han forksar verkligen i allt !! jälva skit gubbe!!Jag vill inte ha han på dopet för jag VET att han kommer börja snacka med folk o höra sig för, o det blir ju bara pinsamt !!!. lite synd att ha är sån ! hade han inte varit det, så hade han gärna fått komma !!imorgon är det helg IGEN.. guuud, tiden springer ju verkligen iväg! Ska hem till erica imon :) jag, jimmy och miliam :)På lördag har vi inget planerat , så får se vad som händer då :)På söndag så ska vi ut o äta med jimmys mamma o hennes tommy med familjer o så :) Får se om jag kanske hoppar det, för jag är ju ingen familje medlem så på det sättet som dom andra är, å då kanske det bara blir pinsamt att följa med ! får oxå se vad jimmy säger om jag stannar hemma :) Men vi får se!På söndag kväll ska jag iaf titta på ANDRA AVENYN ! :D. ikväll med förresten.. så det är de jag väntar på nu :P men lång tid kvar :/På måndag händer inte mycket, vad jag vet nu, men skulle nog kunna tro att det blir en lugn dag !!På tisdag ska jag på inskriving..Sen har jag nog ingenting planerat på länge nu !!! :) rätt skönt, men ändå inte.. tråkigt om man bara ska gå hemma o göra ingenting !Tur att mamma inte jobbar så värst mycket nu dom senaste dagarna :)Vet att jag suger på att lägga in bilder , både här o på bdb.. men jag tycker inte det är så kul just nu !! det tar bara en massa tid oxå !! men är nästan helt säker på att det kommer en ny period då flera bilder kommer läggas in på båda ställen ! :) Kameran är full oxå. å det är så svårt att radera bilder... visst att vi lägger över på datorn. o man kan lägga över på skivor oxå.. men jag är så rädd att allt ska förstöras, så därför vill jag gärna ha bilderna på många olika ställen :P så nu även fast jag betällt hem framkallade bilder, så kan jag inte med att radera, varken från datorn eller kameran :PNää nu får jag ta miliam. blev ett längre inlägg än vad jag trodde det skulle bli :)pusshej
2008-10-16

Inga kommentarer: