torsdag 23 oktober 2008

tacos*

Har nyss käkat tacos, va så sugen på det, så snälla mamma lämnade sitt kort hemma så vi kunde köpa oss det som behövdes :) Mycket mat blev det, coh jag är mätt som en plätt !! Vi bjöd över ika o andy på lite tacos :) mysigt med sällskap!! annars skulle det bara ha varit jag, malin och jakob.. så kul att dom kom hit :). Skulle ha åkt hem till erica imorgon, men behöver göra lite saker här hemma så jag har frågat henne om hon har lust att komma hit imorgon istället, men vet inte om hon har skjuts eller inte.. :P Men hon hör väl av sig, o har jag inte fått något svar idag så kan jag nog räkna med att det kommer ta ännu längre tid tills vi ses :/.. På tisdag så ska jag först hem till min kusin johanna, hon bor vid mvc.. så ska jag vara där medans hon är i skolan, och medans mamma är på möte.. sen kommer johanna hem vid 2 o så håller hon mig sällskap då.. sen är det ju doktorn som väntar på mvc :/ johanna följer med om mamma inte har hunnit ifrån mötet.. spelar ingen roll vem som är med, bara någon är med så !! vill inte dit själv :).. ni förstår nog varför :) skulle ju inte skriva mer om det hade jag lovat er, men fick kommentarer om att jag faktist får skriva om vad jag vill o känner för i min egna blogg !! så ångrar lite att jag sa att det inte skulle bli mer tjat om det! Ska snart duscha o bada miliam (har inte gjort någoting utav det ännu!!:P) men det kan nog vara skönt för miliam att bada precis innan läggdags o få en fet flaska med välling att somna till :D skönt för mig med o känna mig ren när jag går till sängs :) just det, de är ju andra avenyn idag, hoppas jag iaf ! :D.. så kul å titta på :D Och har oxå glömt o skriva hur duktig miliam är med flaskan ibland :) Han tar tag i den med båda häderna o håller i den ett tag, men sen blir det tungt o så tappar han den.. o ibland får han små ryck i händer så flaskan flyger iväg ^^ men börjar att lära sig, o det är så kul o se !! kan inte lägga upp bilder nu som jag tänkt :S.. den grejen man ska trycka på för att få upp bilderna finns inte :S inte något alls bland dom verktygen finns :S:S jaja få väl ladda upp på bdb istället :)
2008-10-12

Inga kommentarer: