torsdag 23 oktober 2008

trosdag*

Idag fyller Ika 20 år, min brors flickvän :) stort grattis till dig :).. Av andy så fick hon ett halsband och....FÖRLOVNINGSRINGAR, så nu är dom förlovade.. jag vill oxå va förlovad :P Kan tänka mig att det mer skulle kännas som att "nu är det du&jag på riktigt", visst att jag&jimmy är tillsammans på riktigt ändå, men tror det skulle kännas mer äkta på något vis... äsch, känner mig dum nu, låter ju som att jag inte tror att mitt o jimmys förhållande är äkta, så nu ger jag upp skrivandet om det ;P.. Måste bara lägga till detta : Vi SKA förlova oss, men när, det vetti tusan :P..Vädret.... Vill ha RIKTIGT höst väder nu! inte vår väder, för det är precis så det känns nu, som vår !! vill ha höst, och sen vinter, kommer ju bli så mysigt :) mörkt&kallt! kan ju inte annat än o längta :P längtar till halloween (stavning?, är urusel på att stava) med.. ska vara med erica,simon och jimmy då, miliam med såklart, sen är säkert malin oxå med :). ett tag kvar tills dess, men lika bra att börja planera i tid :) vi har redan bestämt mat o så :) hehe. Äntligen har dopet fått sitt datum nu, nu är det flyttat till 26 oktober. :) så nu väntar jag bara på att prästen ska ringa oså :) längtar, ska bli så kul o träffa alla igen :) har typ stängt inne mig själv o bara träffat dom närmsta kompisarna i min ålder, har ju faktist lite äldre vänner med, eller ja, 2 stycken som är ett par , och ganska så mycket äldre än mig, men åldern har ju ingen betydelse :) va ett tagsen jag träffade dom nu, har lovat att komma o hälsa på, men har inte orkat, så ska ta tag i det nu någon dag om K orkar då, hon är ju höggravid nu ju :P jahopp..Igår så gjorde jag inte så mycket.. va as trött nästan hela dagen ! Va i laholm förresten, och träffade min älsta syster och åt med henne, hon bor ju numera i falkenberg med sin pojkvän , så blir inte att man träffar henne så mycket nu, så får passa på dom dagarna hon är i laholm, dom dagarna hon går skolan då, så vi träffades på hennes lunch:)Efter det så gick jag&malin hem till E (erica) en stund och tog senare bussen hem igen :) sen gjorde jag inte så mycket mer, som sakt :)Idag kom E hit imorse vid 9-tiden.. :D kul med HENNES sällskap :) Hon och S , ska hit på lördag med, vi ska ha mys kväll, som vanligt kanske man kan säga nu ?;) haha.. vi ska äta smörgås tårta :) gott !OCH ikväll så ska jag på SEXPARTY, haha ska bli kul ^^ men tror nog inte att jag beställer något ;PNähä, nu väntar jag på att min lillebror ska komma hem från skolan, han slutar snart. vi ska äta lite mat sen ska vi fika efter det :) förresten, miliam har börjat suga på sin tumme jätte mycket nu, innan har han alltid bara "bitit" och sugit på sina händer, men nu är det mest tummen som gäller, så gulligt ^^ älskar dig med fina miliam <333Faaan, vill så gärna avslöja min lilla hemlis, men nej, jag måste hålla mig ett tag till :D:D:D svårt är det, men jag måste :Pojj, hoppas att det är någon som orkar läsa allt ointressant som jag skrivit om ^^ nu ska jag inte skriva mer, kanske skriver mer sen :) PUSSHEJ
2008-09-25

Inga kommentarer: