torsdag 23 oktober 2008

lördag*

Mille ville inte vakna förens halv åtta idag :D skönt.. fast jag vaknade redan vid halv sju , vid den tid både jag o mille bruka vakna.. men kunde ju självklart inte somna om. så låg o drog mig o myste med min sovande pojk <3 Fast sen kom katt-fan in o väckte mille genom att öppna min dörr, springa i full fart mot fönstret o ta ett jätte hopp o välta ner krukan o lite annat som jag hade i fönstret.. jävla katt !!Låg oxå o tänkte på allt som kanske kommer hända.. så jobbigt! kan inte släppa det ur tankarna :(.. Tänkte i morse "nu ska jag inte tänka på detta mer, utan jag får se på tisdag vad doktorn har o säga.. kanske inget negativit alls? tills dess ska jag vara glad o inte sörja över något jag inte vet" men faan, det funkade bara i några minuter o tänka så :(Trodde aldrig ett val kunde bli så här jobbigt!Förstår er läsare oxå om ni tycker min blogg är tråkig nu när jag för det mesta skriver av mig om mina känslor o det som kanske kommer hända.. men ni behöver inte läsa, inget tvång :)Idag är det lördag o morgonen började självklart med att må illa som fan.. så när jag väl gick upp så tog jag mig två smörgåsrån o åt. gott!! idag har jag verkligen ingenting framför mig.. så trist på en lördag !! fast mysa med sin familj är rätt mysigt.. så hoppas alla är hemma ikväll :) Är så sugen på att laga en riktig lyxig middag idag till kvällstid.. något riktigt gott! men får se om orken finns där sen ;).I morgon är det söndag o 2 veckor kvar till miliams dop.. vet inte om jag längtar dit längre :/ ska ju bli skoj o så, men vägen dit är ju inte så trevlig med allt som är just nu ! fast som sakt så vet jag ju inte vad som sägs på tisdag..åh jag kan verkligen inte släppa det. tror verkligen på att en abort är bäst( vad dom tycker ).. :(.Ibland får jag en känsla av att jag kommer kunna gå fint genom graviditeten utan problem.. men sen helt plötsligt så bryts den känslan ner o jag tror att jag kommer dö o lämna min mille bara pga att jag behöll.. :(nää nu får jag sluta skriva, blir ju ändå inget bättre av det :)..
2008-10-11

Inga kommentarer: