torsdag 23 oktober 2008

onsdag*

har varit vaken sen 7.. hade ställt klockan för å väcka jakob, så kunde inte somna om efter det .. Kom in på min blogg ändå .. fick gå in på en annans blogg o trycka mig fram så jag kunde logga in.. krånligt att förklara, men så länge jag fattar är det lungt ;P. hehe..Har berättat hemlisen för min bror nu, och han tog det jätte lungt !! men han tycker inte att jag ska behålla men han sa att det är ju jag som bestämer, men han sa bara vad han tyckte, och det va okej för mig ! MEN det betyder inte att jag vill höra vad alla andra där ute tycker, om det inte är något positivit då, då kan jag gärna höra, men annars , HÅLL DET FÖR DIG SJÄLV !Gick upp inatt o gjorde välling till miliam, han åt o sen somnade efter bara ett pytte litet tag, samma gjorde jag, somnade alltså.. sen vaknar jag av att jag häller ut miliams välling över hela sängen o över mig o miliam. HAHA alltså, jag har tydligen skruvat bort nappen, på flaskan o sen häller jag ut det på oss??!?! haha, stackars miliam :P.. men det va inget han vaknade av så, han vaknade bara när jag skulle klä av han sina blöta kläder o torka han lite ^^ usch känner mig elak, men det va ju faktist inte med flit :P nog om det :)Jag längtar sjukt mycket till söndag, för då ska jag spela bingo igen o vinna MASSA med pengar ;D haha, känner mig som en kärring som slänger ut alla pengar på bingo ^^ haha näädå, på söndag har jag bara slösat 300 kr samanlagt. fast iofs så vann jag ju 500 med, så har ju inte slösat något om man ser det så :D. hehe..japp men pengar ska det vinnas iaf ;)..och just det, ni som vill kommentera, ni får det !! har fått kommenterar innan som det stått att "jag har inte vågat kommenterart innan ".. hallå , jag är inte farlig :P.. men visst, skriver du något dumt, och lämnar någon adress som jag kan svara till (vilket oftast inte händer av dom som tvunget ska kommentera dumt!) , så kanske jag är lite mindre trevlig bara :P men farligare än så är jag faktist inte ! :P haha..nä nu ska jag dra mig :)puss på er
2008-10-01

Inga kommentarer: