torsdag 23 oktober 2008

fredag*

jaha, idag är det dags då.. fortfarande rädd för vad dom ska säga.. :/... Jag hoppas så jävla mycket att allt ska gå bra !!Fast säger dom dåliga saker så tänker jag säga ifrån !!Precis som någon josefine kommenterade till mig, dom ska uppmuntra folk till att ha barn, inte försöka göra så dom gör abort.. för då kan dom lika gärna jobba på kvinnokliniken o göra aborter.. vet inte vem josefine det va, men det stämmer ju så bra det hon sa iaf :)..Så om dom tar upp abort så tänker jag säga det till henne , det som står här över !!!Mår illa nu, pga hunger o pga nervositet.. åååh detta är så jävla jobbigt !!!Drömde inatt att jag gjorde 2 stycken gravtest till för o verkligen vara säker på att jag va gravid, va rädd i drömen att dom annars skulle glädja sig till att jag inte va det !! men både visade positvit, precis som dom här hemma :D..Läs väl få göra ett där skulle jag tro.. Måste kila nu, kommer uppdatera någon gång under dagen, men vet inte när, kommer inte sitta lika mycket idag.. ska umgås med min familj o städa lite, det är ju fredag, måste vara fint till helgen :)Puss
2008-10-10

Inga kommentarer: