torsdag 23 oktober 2008

längtar*

som sakt så längtar jag så jädra mycket till julen :D.. va ju o handlade idag, kunde inte låta bli att köpa pepparkakor o clementiner, det får mig att tänka på jul, o få härliga jul känslor :D..Miliam skrattar högt varje dag nu o flera gånger om dagen :).. innan va det lite då o då,, han började sakta ;). haha men nu gör han det hela tiden :D så fort man busar med han så kommer flabbet, så gulligt är det !Och när min lille prins ler, så ler han verkligen med hela ansiktet.. ögon, munnen(självklart) kinderna tom.. hela han strålar när han är glad ! :D min lilla charmknutte :) finns ingen sötare miliam !!just nu ligger han o sträcker på sig, han har pecisa vaknat ur sin sköna sömn :) telefonen ringde o störde honom.. stackarn :).. han som sov så gott , hehe..måste kila nu :) miliam äter upp min hand ;P
2008-10-06

Inga kommentarer: