torsdag 23 oktober 2008

godmorgon "härliga" söndag*

först så vill jag bara ge ett svar till ika (min brors flickvän) i detta inlägget :)Klart du oxå är inräknad, tänkte skriva det först, men kunde inte formulera det bra ;D hahaMiliam väckte mig först vid 6 så gjorde jag lite mat så somnade han om i en kvart kanske :P ingen sov morgon här inte ;).Han är så himla mysig. det första han gör på morgonen när han vaknar är att prata skit mycket, och bara en massa skit ;) nee skojja, han säger hur bra han sovit, hur mycket han älskar sin mamma&pappa o lite sånt ! ( man kan ju önska det iaf ;P).. han låter så glad :). förutom när han är hungrig då, då får han en annan stämma ;) hehe.. men annars efter käket så är han lika glad som nästan alltid! Nu sover han igen.. lite skönt, för då behöver jag inte stressa med mitt inlägg :)Även fast det är söndag idag så känns det som en bra dag ! j*vligt skönt tycker jag, precis vad jag behöver ! :) fast ska väl inte vara för glad, för då vänder det väl helt plötsligt.. Har oxå kommit på att jag svär en del här i min blogg : sorry för det, ska försöka sluta med det, så blir det kanske liiite mer trevligt att läsa ;PMiliam brukar alltid vakna vi 2 tiden på natten o vill ha mat, men inte inatt, han vaknade kl 4 istället :)Idag har jag inget alls planerat, eller jo, jag kanske skulle hem till andy&ika en sväng :) men annars har jag inget alls för mig idag :/ det är oftast det som gör söndagar så tråkiga!! har ju miliam att pyssla om o gosa o busa med, men det är ju en daglig sak jag gör, så lite extra på "schemat" skulle inte skada :P jooo jag ska duscha idag med :D så skönt det ska bli.. hahha låter som om att jag aldrig duschar, men tro mig, det gör jag !!! duschade varje dag innan, men nu blir det oftast varannan dag, har inte riktigt tid till o duscha varje dag nu, sen är det inte bra för håret o tvättas så ofta.. o jag kan inte låta bli när jag duschar, jag måste tvätta håret!! måste ju bli ren över allt !! :) ska bada miliam idag med, det tycker han är såååå mysigt !! så passar på när jag ändå är i duschen att sätta in baljan där o badar han samtidigt , blir annars ändå blöt, för han skvätter så mycket.. slår med händer o sparkar med benen ^^ :) han blir alltid jätte arg när man tar upp honom ur badet.. han gallskriker verkligen o tycker så synd om sig själv :P jag tycker oxå synd om honom, men han kan ju faktist inte bo i badet ;).. heheSka passa på att kolla lite annat medans miliam sover nu, så skriver väl mer nästa gång han somnar ;PPuss på er :)
2008-10-12

Inga kommentarer: