torsdag 23 oktober 2008

jag fattar inte?!*

jag fattar inte varför folk ska ha så svårt för att VI ska ha ett barn till.. HALLÅ! det är VI som ska ha, inte NI !! vi förstör inte erat liv på något vis heller pga det.. inte vårat liv heller för den delen.. är bara såå mysigt med barn.. livet är så mycket bättre med barn än utan.. visst att det kommer bli strängt med två så små, men det är det värt tycker jag !! jag förstår heller inte hur folk kan tro att jag går ut med min hemlis o sen gör abort ?!? klart att man inte gör så :S.. hade jag velat göra abort, så hade jag inte gått ut med att jag är gravid.. sen har jag faktist inte en endaste anledning till att göra abort.. allt löser sig ändå.. tur att jag har en så förstående och bra mamma - älskar dig <3 !! och miliams farmor är precis lika bra !! mina syskon har nog tagit det bäst där efter, sen resten av våa familjer behöver vi inte tala om :)hehe är i mellbystrand nu, hos miliams farmor då..vi ska till hennes pojkvän eller vad amn nu kallar det i den åldern , å äta mat. lasagne tror jaag det blir. mmm så gott,. kan knappt vänta !måste kila..puss på alla snälla !
2008-10-04

Inga kommentarer: