torsdag 23 oktober 2008

söndag*

idag är det söndag och det betyder BILBINGO. weehoo.. ska bli så jädra skoj :D. spela roll om man vinner (jag ska iofs vinna , men ändå) spänningen är lika kul som pengarna är :D...Miliam har börjat att vägra vilja sova på kvällarna nu.. han vill så gärna vara med, så när han är så trött o knappt kan hålla ögonen öppna så blir han jätte sur. så igår kväll så vägrade han då o höll på å böka jätte länge, så tillslut så la jag bara en stor hund nalle(väldigt mjuk) som han fick av sin farmor när han föddes, vid huvudet på honom så somnade han på direkten.. :) haha sen efter det så va ju jag helt slut så jag somnade lika snabbt :)Har ju börjat ge han smak portioner för ett tagsen, och nu har han verkligen förstått hur man spottar ut maten med , jag har en riktigt liten bus unge.. han tror nog att han kan leva på välling resten av livet ;P haha..Igår kväll, förutom miliams "utbrott" så hade vi alla det jätte mysigt :)..vi satt på mitt, miliams o jimmys rum o åt chips o dipp.. :) miliam tycker det är jätte kul o rulla runt nu, han gör det hela tiden :D duktig kille..nu ska jag inte skriva mer, ska ta upp tvätten nu..pusshej.. skriver nog senare ikväll om hur mycket vi vann på bingot ;)..
2008-10-05

Inga kommentarer: