torsdag 23 oktober 2008

godkväll*

Nellie är här en runda, skönt med lite sällskap nu.. har varit en allt för tråkig dag idag måste jag säga :(..Miliam har varit sur som fasen idag, inget kul alls. fast han har ju iofs varit glad mycket idag med :) o det är ju bara såå mycket roligare än när han är sur :P..Fick en fråga om det börjat synas på min mage ännu, men nej ,det har det inte.. är ju inte så långt gången ännu ju :P sen har jag ju en rejäl fläsk mage som nog kommer dölja det rätt så länge :P. hehe men att det ska synas är ju inte det roligaste... det roligaste är ju att få bebisen.. o innan man får den så är det ju att kunna känna den som är det roligaste o mysigaste :).Även fast jag redan fått ett barn så kan jag inte förstå att det växer ett till nytt liv i mig.. kan inte förstå att den redan har ett hjärta som slår o att den växer i min mage, TROTTS att jag har ett levande bevis här hemma så kan jag inte förstå det ! så himla knepigt.!. Är så rädd när jag ska göra första ultraljudet som görs mellan vecka 12 och 14 tror jag det är, något sånt iaf, här jag bor så görs det första så tidigt :) .. är så rädd att härtat inte ska slå.. usch.. hemska tanke, men jag kan inte komma undan den, tyvärr!Nu är det inte så lång tid kvar tills jag ska till mvc, ska vara där kl 10imon.. Vill bara ha det över.. är så himla säker på att det kommer fällas en o annan tår imon.. usch, orkar inte gråta. vill bara ha det så perfekt som jag har det nu !! fast jag kan ju egentligen inte vara så säker, för jag vet ju inte vad som ska sägas eller något, men jag har en känsla som jag litar rätt mycket på :'(..Skickade ner jimmy till kiosken innan för o köpa läsk till mig.. är ju så beroende av det :P Cola iaf ^^ hihi han köpte även glass till mig, Ben & jerrys. så jävla gott, men dyrt som .... ! :) men är man sugen så är man :P heheNää nu ska jag inte skriva något alls mer för dagen/kvällen. alltså blir detta sista inlägget för er som inte fattar ;) är själv lite trög så jag förklarar väl så att alla fattar, även dom tröga ;) haha skämtar !! så jag säger god natt nu.. men ska inte lägga mig nu, det gör jag efter andra avenyn som är idag !! och tack till alla som berättade det för mig :DPUSS PÅ ER !!!!
2008-10-09

Inga kommentarer: