torsdag 23 oktober 2008

städa idag*

idag så ska jag städa!! kul? nää, inte så jättekul faktist! men det är ju sånt som behövs o så ju, så inget man kommer undan ;P.. tänkte faktist börja redan nu efter detta inlägget, så att det blir klart någon gång!!förresten.. igår åt jag världens godaste potatisgratäng!! guud såå gott!! vi köpte den färdig i en påse så klämde man bara ut det i en sån.. vad fasen heter det?! i en glas skål iaf, som man sätter in i ugnen ^^ så va det färdigt efter 20 min :). så stekte vi kött till med. mm nu blir jag hungrig :D.. Nellie kom inom en sväng igår. hon hade nog varit på vibes gården så hon kom inom här o sa hej på hemvägen :)..Miliam ligger o sover, malin med.. mamma är å syr miliams dop klänning.. hihi ska bli spännande o se hur den kommer se ut :D. tror den blir färdig idag faktist, jag hoppas det iaf :D..När vi vaknade idag så va miliam på jätte bra humör, så jag tänkte jag skulle göra lite mat till han innan han började gnälla, o det gjorde jag med.. så när jag kom in i rummet o skakade flaskan så började han o göra så som han alltid gör när han är hungrig ^^ han började låta o leka med munnen. haha så kul att han fattar att det är flaskan som ger han mat o gör han mätt :P. när man närmar sig med flaskan så tar han tag i den o trycker den mot sitt ansikte. haha inte så lätt o pricka munnen när man inte kan hålla i den ordentligt.. :).. men det lär han väl sig snart det oxå . Blev aldrig att vara med bea igår.. hon ringde lite sent så vi ska ta det imon isället :D. blir alltid något ivägen när vi ska va ;P haha..på torsdag så ska jag hem till erica, va ju ett tagsen nu :P. t om mamma nämnde det idag att det va ett tagsen vi träffades..:Pnu ska jag äta, sen ska jag börja på min städning.. läsa lite bloggar o så först kanske :)skriver mer senare. pusspåer!
2008-10-07

Inga kommentarer: