torsdag 23 oktober 2008

måndag*

Jaha, en ny vecka nu då :). imorgon är det dags att får reda på om det blir fortsätta eller avbryta! längtar tills jag har det hela över ! Om det blir fortsätta så ska jag på inskrivning nästa vecka ! fast cristin vill ha mig inskriven redna nu på torsdag, men hon hade inte en tillräckligt lång tid ledig för det. och sen ska jag ju oxå till bvc så, så det passar bättre nästa vecka :) jag hoppas på att det blir en inskriving!!Måste bara berätta detta !! Miliam är säkert född med ADHD (från mig då, det är ju ärftligt), ni skulle sett han igår :O haha, helt plötsligt börja han skrika som man gör när man är arg, inte så det låter som att man är ledsen, utan ett riktigt ilske-skrik!! fy fasen vad arg han helt plötsligt blev!! flera gånger skrek han så , så skakade han handen o tryckte in den i munnen på sig själv o bet sig i den xD han va verkligen jätte arg ! svårt att förklara hur han gjorde med allt, men jag försökte iaf :P hihinu ska jag fixa lite med saker här hemma :)förresten så hade jag hoppats på liiiite sovmorgon idag, men kl 6 ville miliam vakna ! ;P
2008-10-13

Inga kommentarer: