torsdag 23 oktober 2008

mitt hjärta*

.. sitter just nu i sin babysitter i snackar för fullt(!!) med djuren som hänger ner, haha han börjar bli arg, han får ju inget svar :P så jag får lov o svara åt dom lite då o då ;P haha..Jimmy är i skolan, tror jag, han sov inte här inatt för en anledning, men inget som ni behöver veta.. Så vi får se om han kan komma hit idag kanske :).. miliam vill ju träffa sin pappa med !!Vilken tråkig dag idag, har inget alls o göra.. funderar på att gå till kiosken för o köpa något, bara för att jag inte har något o göra då.. är ju sugen på lite saker oxå :)Igår åt vi pizza, mitt i veckan, jag vet.. men bortskämd som min lillebror är, så blir det alltid som han vill.. mamma jobbade ändå så vi beställde pizza :) gott va det ! men mår så jäkla illa efter ett tag, har aldrig varit så innan, men jag vet ju vad det kan bero på, o det vet dom flesta av er med ;P. hehe..Blir galen på mina drömmar .. drömmer alltid att jag röker och det känns så verkligt.. så jag blir helt förvirrad när jag vaknar, vet inte ifall jag har rökt eller inte... men det har jag ju inte. men det känns nästan så .. usch för rökning.. farliga pinnar som kan ta ens liv.. SLÄNG dom . sluta sälja dom.. fast nää. sluta inte sälja dom, tänk så mycket mord o skit det kommer bli då.. folk som är riktigt beroende o inte får röka, kan säkert utföra en del hemska grejer.. och tänk då om ALLA i hela världen vart tvungna till o sluta.. shiiit vad saker det skulle hända!! så nej ,sluta inte sälja, men sluta röka om ni kan :). jag har slutat o är såå stolt för det :)haha massa skit snack skrivs här igen, har inget speciellt o skriva om, kanske ni märker :Pmen nu ska jag börja göra mig iordning, ska ta miliam o gå ner till min systers gamal lägenhet o hjälpa till lite med städning o så, sen ska jag ju givetvis gå inom kiosken ;)Pusshej, uppdaterar nog senare :)
2008-10-01

Inga kommentarer: