torsdag 23 oktober 2008

fyfan*

...vilken jävla bra daaaaag !! så jävla glad ! mötet hos doktorn gick oväntat bra ! trodde det aldrig !! inga problem med att jag är gravid nu igen.. hon pratade bara mer om förlossningen om att man kankse får bli igångsatt igen, men att om värkarna kommer naturligt så är det bäst :D.. haha hon tänkte lååångt fram ;)..Fick göra vaginalt ultraljud... och där fanns en bebis, VÅR bebis !! så lycklig.. miliam ska bli storebror !! <3 hihi hjärtat slog så fint :D kan knappt fatta det.. trotts detta underbara levande bevis som jag har här hemma, (miliam då, för er som inte fattar ;P) så kan jag inte förstå det riktigt !! så nästa vecka blir det inskrivning :Dooh jag har verkligen glädje rus i heeela kroppen ! så underbart !! nu ska jag njuta av alla ensamna dagar med miliam innan han får ett syskon:P haha långt tills dess, men ändå :)nää har för mycket energi för att skriva nu :Dhörs kanske senare :)puss på alla glada!
2008-10-14

Inga kommentarer: