torsdag 23 oktober 2008

tack*

tack för alla stödjande kommentarer om att jag inte ska lyssna på dom om dom tar upp abort.. ! jag kan säga med säkerhet att jag inte kommer lyssna ! jag tänker inte göra abort !! Om det nu är så att mitt blodtryck kan bli högt så får vi väl helt enkelt hålla koll på det lite oftare än vanligt, inte mer med det !Hon sa det med att hon va orolig för mitt blodtryck eftersom jag hade så fruktansvärt högt, innan, under o efter förlossningen.. men när jag ringde sjukvårdsupplysningen så sa dom att det va ingen fara med det om det hade blivit stabilt igen, och det har det ju !!dom vill säkert bara skrämma mig , bara för att jag är så ung , dom tycker säkert att man inte ska ha några barn när man är ung, o i mitt fall så får jag ju TVÅ stycken INOM 1 år.. ajaj, inte bra i deras tycke!! MEN jag tänker inte bli rädd. jag klarar detta lika fint som en 40 åring skulle göra !! Sen som många säger, jag är nog inte den första som skaffar barn så tätt efter den första !.nehe nu får det vara slut snackat om detta.. för jag tänker ju i vilket fall som helst inte göra abort :)
2008-10-08

Inga kommentarer: