torsdag 23 oktober 2008

miliam*

Igår kväll så va miliam JÄTTE trött, men han vägrade att somna, haha ögonen rullade bak i naken på han, men han skulle tvunget vara vaken längre ändå ^^ efter ett LÅNGT tag så fick jag han äntligen till att somna, va själv jätte trött, så igår somnade jag på en gång när mille hade somnat, brukar ju annars ha så svårt för o somna numera, men inte igår :) skönt ! Igår åt vi tacos PÅ EN MÅNDAG, hehe men malin min syster va sugen på det, så tacos fick det bli :) Ringde hit nellie så kom hon å åt med oss :)imorse så vaknade miliam med ett jätte gott humör, som vanligt då :) så jäkla mysigt på morgonen ! menar inte att det aldrig annars är mysigt, för det är det ! Det är Alltid mysigt, men lite extra på morgonen o kvällen ^^. "Gillar du måndagar, svara till min blogg" va det någon som skrev till mig, men jag kan ju säga att det inte är så lätt o svara när du inte lämnar din blogg adress :)nähäääää, nu ska jag gå till miliam o malin :)pusshej, skriver nog mer senare idag :)
2008-09-23

Inga kommentarer: