torsdag 23 oktober 2008

kommentera*

Folket i sverige har ju verkligen blivit dåliga på att kommenterar ! iaf i min blogg^^ MEN jag förstår er ! Jag brukar heller inte kommentera i andras bloggar för jag är rädd att jag inte ska få svar :S vet att det låter töntigt men så är det ! hatar att skriva till folk o kanske ställa en fråga, så får man inget svar :S jag känner mig så liten på något sätt när folk gör så ! ..så så är det! :)Ikväll blir det myyyyys med min kära syster Malin, min älskade pojkvän Jimmy och självklart med min VACKRA son Miliam<3Vi ska äta pizza o feta oss som vanligt :) vet att det låter som om att jag inte äter annat än onyttiga saker, (iofs så är det typ så ^^) men jag äter faktist nyttigt ibland ! Har rätt så svårt för å hålla mig borta från gooooda saker ! Det är ju typiskt att allt gott ska vara så onyttigt !!! Men jag känner att "banta" och bara tänka på det nyttiga inte skulle göra någon så stor skillnad nu ! sen får jag inte banta för min mamma eftersom läget va som det va innan jag blev gravid ! men nog snackat om det :)nemen sehär, ännu ett onödigt inlägg^^
2008-09-20

Inga kommentarer: