torsdag 23 oktober 2008

väntar..*

sitter o väntar på min kära vän nellie <3 och jag väntar även på att erica ska komma in på bdb, hon skulle fråga cristin (BM) lite grejer åt mig, eftersom dom inte ringer upp mig om jag ringer dit !! konstigt.. Jag ahde ju oxå cristin under min graviditet, därför känns det inte konstigt att hon ska fråga åt mig till henne :) för hon vet ju hur det va för mig under förlossningen o så.. så slipper man förklara det hela för henne. :) hon har varit där i 20 min typ så hon är väl färdig om ett tag, så kan tänka mig att hon hör av sig vid 17 :)..på tal om ingenting.. jag ahr börjat dröma så jädra kontiga drömmar.. drömer oftast om dom som jag träffat/pratat med eller om under dagen.. fast här om dagen så drömde jag om att jorde gick under.. skumt.. o läskigt..är lite mer lung nu, men ändå arg på miffot o allt vad jag kan kalla han nu !! måste ta mille nu..
2008-10-07

Inga kommentarer: