torsdag 23 oktober 2008

försäljare*

Hmm... hur orkar man vara det ? Igår, eller ja, VARJE år kommer det en försäljare och säljer tavlor som dom målat.. Dom har en lapp med sig som det står att dom har sjuka barn på.. jag tror Dom ljuger ! dom åker runt med en hel buss med massa personer i och dom alla har en precis likadan lapp... dom är utländska, det är därför dom har en lapp med engelsk text på.. Det står oxå någonting om att dom behöver pengar... jag kan ju säga att dom ser inte ett dugg fattiga ut, dom har jätte fina kläder på sig.. hmm. men jag vet inte.. känner inte dom o har egentligen inte en aning om ifall dom luras, men en känsla säger så !.. Trött på dom. här lyckas dom aldrig få något sålt iaf :) hehe jaja skit samma !!Blev aldrig att vi åkte hem till jimmys mamma igår, vi stannade hemma o mös istället :).. gick o la oss väldigt tidigt ! skönt det ! men det tråkigaste är ju att när jag lägger mig så tidigt , så kan jag knappt somna om när jag vaknar på nätterna .Idag ska Erica&Simon komma hit :) roligt !!!!!! Vi ska ju som sakt äta smörgås tårta idag, min mamma har planerat det i flera dagar.. hehe så igår så gjorde mamma det som ska vara inuti tråtan o nu är hon iväg o gör det som ska vara utanpå.. hon är hos min mormor o gör det, för hade hon haft tårtorna hemma över natten så hade dom varit upp käkade min morbro om han kommit hit på natten full !! han dricker ju på helgerna och han äter som fan då !! han är en sån tränings nörd så han äter bara pasta,ris och tonfisk på vardagarna och han tränar varje vardag och är ute o går 3 timmar om dagen.. så kan nog tänka mig vilket sug han måste ha på helgerna på allt gott ^^Igår va en riktig jävla må-illa-dag !! fyfan !! va så känslig.. vi va ute o gick, så hade jag råkat köra i lite fågel bajs med vagnen, och jag höll på att spy !! tvingade jimmy att ta en våtservett o torka bort det på en gång. och snäll som han är så gjorde han det ^^ haha håller nog på att bli sjuk i influensan eller något.. brukar inte vara såhär känslig... (ni som vet sanningen i detta inlägget , behöver inte kommentera något om det i detta inlägget, för jag vet precis vad allt handlar om ;) ) hehehe nu låter jag väldigt hemlighets full va? :D haha..
2008-09-27

Inga kommentarer: