torsdag 23 oktober 2008

godmorgon*

Har sovit gott inatt förutom när jag vaknade o inte kunde somna om :(.. tankarna bara flyger runt i skallen på mig o jag känner mig så rädd, så jävla rädd!!.. jag vill inte göra abort !! jag har ställt in mig nu på att ha en familj med 2 barn.. inte göra abort!! aldrig,,är så rädd att dom ska säga att graviditeten är farlig för min kropp nu. vad fan ska jag göra då?!? en abort går jag inte med på !! punkt slut.. ska jag leva under risken då att något kan hända mig ? att min älskade son kan förlora sin mamma på vägen oxå ? nej inte det heller! ååh, det finns verkligen ingen lösning.. men som sakt vet jag ju ännu inte vad dom ska säga, men alla frågor jag har tar verkligen kål på mig :(.. Mår inte bra idag !Bli medlem här o gör mig glad!! Gratispengar är det och det funkar :)Det skulle göra mig glad om ni blir medlem på just den länken, för då hjälper ni mig att få ihop några kronor :)Inte för att jag är i så stort behov av dom, men det är ju alltid kul :DTack till er som blir medlemar, OCH, glöm inte aktivera era konton ;PNu ska jag glo på film o mysa med min son <33
2008-10-09

Inga kommentarer: