torsdag 23 oktober 2008

lösenord*

som ni vet så ska jag ju skaffa lösen, ni som vill ha lösenordet får passa på att fråga, för sätter nog lösen redan ikväll.. blir så ledsen när jag tänker på hur mycket folk egentligen snackar om en, och hur mycket dom kommer att snacka.. jag blir oxå ledsen över att folk inte vågar fråga mig själv om alla rykten stämmer !! som jag sakt innan, så är jag inte farlig !! :/... är det något du/ni undrar över, så bara fråga , så får ni ett ärligt svar !!sen hade jag tydligen fått en kommentar om detta som jag skrivit "Jag ogillar
Folk som röker när dom är gravida :@,Mördare - hatar jag mest av allt !!"det som syns när man trycker på min bild här på bloggen.. och till dig som skrev det, ser du kommatecknet efter @??jag menar att jag hatar mördare mest av allt !! står inget om att folk som röker är mördare.. utan jag hatar mördare mest av allt, förstått ??. sen vill jag inte att folk som kommer in här o ska kommentera, ska klaga på vad jag har skrivit :S.. utan vill du kommentera, så gör det snällt o gnäll inte på vad jag skrivit ! :) *dålig dag idag*Idag när jag loggade in på min bdb,så hade jag fått 26 stycken pm :) och igår ikväll fick jag en hel del med :)det glädjer mig att det är så många som vill fortsätta läsa trotts att jag ska sätta lösen :)inatt kom jag på mig själv ta miliams flaska, som tur va han jag vakna, annars hade vi väl vaknat med välling i hela sängen inatt igen ;P hehe.. Idag kommer det som jag beställde på sexpartyt, yippi :D hihi.. ska bli kul ;P.men om ni vill ha lösen så bara fråga :Dpusshej
2008-10-02

Inga kommentarer: