torsdag 23 oktober 2008

Halmstad*

kom nyss hem ifrån halmstad.. va o handla lite med mamma malin carro o miliam.. lite saker till malins "nya" rum, vi håller på att fixa det :) så nu har hon köpt nya gardiner i lite annat smått till rummet :) Innan vi åkte till H-stad så åt jag makaroner, va så jädra sugen på det, men det va fan det äckligaste jag ätit på länge !! tror det va ketchupen som förstörde det.. älskar ketchup ( i vanliga fall ) men inte idag tydligen :P.. så åt en korv inne i h-stad för o ta bort makaroner smaken ;P ska äta potatisgratäng sen.. längtar ^^ hihi är så hungrig hela tiden, förutom när jag mår illa.. eller, jag är hungrig ändå, men maten går dock inte ner när jag mår illa..förresten.. någon som är lika mycket andra avenyn - nörd som jag.. vilka dagar är det egentligen ?? har tydligen missat ett avsnitt, men vilken dag det vet jag inte :S så om det är någon som vet vilkadagar det går så får ni gärna tala om det för mig :)..miliam sitter i mitt knä nu o jag skriver med en hand bara.. rätt jobbigt.. så ska gå o busa med han nu istället :)uppdaterar nog mer senare :)
2008-10-06

Inga kommentarer: