torsdag 23 oktober 2008

duktiga pojke*

miliam har ju kunnat vända sig ett tag nu, men han har inte kunnat ta bort handen så han ligger helt på magen, MEN han kan det nu :D ååh, han är så duktig vår lille pojk<333 skryt, jag vet, men man får lov o skryta om sina barn :) (bara för det så menar jag nu inte att mitt barn är bättre än ditt).. Igår hade vi det jätte trevligt, VERKLIGEN ! jag,malin och jimmy tyckte det va lika roligt alla 3 och vi alla tycker att det måste göras om SNART ! :D (miliam med^^) Verkligen ett stort tack för igår E&S :D..Idag bli miliam rädd för allt, och då menar jag ALLT :P haha han har rykt till flera gånger av minsta lilla ljud ^^ sen efter några sekunder så kommer ju självklart det där rädda gråtet, som låter som...jag vet inte vad ^^I morse lekte jakob med en ballong, så small den, och det va i vardagsrummet o vi va i vårat sovrum, men miliam flög upp i luften, haha jag skojar inte, han flög verkligen.. så synd om honom för att han är så lätt skrämd idag ! :P. Alltså, vi ska ju ha dop den 19 oktober, men nu blir det ändrat, för helt plötsligt så kunde inte kyrkan ha den tiden ?!?!:S hmm, hur kunde dom då boka in när dom inte kunde egentligen ? :S jaja det är ju bara till o ändra dag :) vilken tur att vi inte har skickat inbjudningarna ännu !!!!Är skit sugen på oliver, tur att jag har såna :D hehe jag o mina sug ^^Nu ska jag inte skriva mer för tillfället.pusshej!förresten, gud vad nyfiket det blev med min lilla hemlis ^^ haha men som sakt så får ni allt vänta ;D
2008-09-20

Inga kommentarer: