torsdag 23 oktober 2008

gissningar*

kan ju säga att dom flesta redan har listat ut våran hemlis.. har ju inte gjort det så svårt för er precis.. men det är de att jag inte kan skirva ut det nu för alla som ska veta det först ,vet inte det ännu.. tyävrr.. vi hade gärna velat ha det över o sakt !! men vi är så rädda för hur en del av dom ska reagera.. så det får dröja ett tag till , tills vi sakt till dom andra :)..Sen har jag ju heller inte trott att ni är dumma i huvudet o inte kunnat lista ut, för det har jag ju sett till INNAN jag skrivit, att ni skulle fatta ;).. för annars hade jag ju inte skrivit ut så "mycket" o så om det ;).. hehe ni behöver inte fråga om det är det ni tror att det är, FÖR DET ÄR DE !! jag tänker ändå inte svara på det, eftersom annat folk kan läsa mitt svar då :)men jaa nu vet ni iaf att ni som gissat, gissat rätt :).. och sen det dära med lösenord o så. både här o bdb..jag kommer självklart ge ut mitt lösenord till dom som vill o så, så jag kan hålla reda på vilka det är som läser o vilka som tittar.. och alla som kommenterar MÅSTE skriva sitt namn , INGET anonymt överhuvudtaget, för då bytar jag lösenord direkt !! samma på bdb.. inga anonyma kommentarer där heller, för då drabbarn ni både för er själva o för alla andra !! japp , så så är det :D:D:Där i mellby nu, har inte en aning om när vi ska åka hem :P. men det lär ju märkas.. vet inte om jag skriver mer idag, men hoppas att i nöjer er med det jag hunnit med idag ändå :)Pusshej !!
2008-09-29

Inga kommentarer: