torsdag 23 oktober 2008

hihi*

tack för att en del iaf svarade på mina frågor :D kan ju säga att jag har många många mer läsare än dom som kommenterade :P men det va ju inget tvång att kommentera, men kul att några gjorde det :DFick en fråga om varför jag aldrig skriver om jimmy :P. vet inte riktigt varför, men vi umgås faktist inte så mycket.. o jag skriver mest om vad jag gör om dagarna o hur jag mår för tillfället å så :) Jimmy går i skolan till sent på dagarna ibland. sen åker han hem en runda o sen kommer han hit.. å han tar miliam så jag kan göra lite vad jag vill.. men vi har faktist inte så mycket tid tillsammans så har direkt inget o skriva om :)Men jag kan skriva att de nog är löst mellan oss nu :) fast vi har inte setts idag o vet inte om vi gör det imorgon, men faktist så hoppas jag det !Måste få skryta lite om min son med ;PJag tog hans napp i min mun, (inte sug delen, utan den andra delen på nappen) så skulle jag bara ställa han upp i mitt knä, så sträcker han händerna jätte ivrigt mot min mun o får sitt konsentrations utseende .. så tar han tag i nappen o drar den mot sin mun :D o jag blev jätte glad o va tvungen o testa om det bara av en 1 gångs grej o det va det inte ! han gjorde samma sak om o om igen ! :DSen testade jag att ta nappen ifrån hans mun så han blev lite sur å så stoppade jag in den i min mun så började han sura så när han såg nappen så blev han så konsentrerad på den igen o tog den o drog den mot sin mun :Dhihi han är så duktig min lille pojk o han gör sin mamma såååå stolt !!! så kul o se att han lär sig saker o ting :Dmitt lilla hjärta !!! älskar dig sååååå mycket ska du veta !!Älskar jimmy med, o min andra familj med !!! <33
2008-10-11

Inga kommentarer: