fredag 24 oktober 2008



Min älskade unge ligger o sover nu igen :) haha han va verkligen jätte trött! fick sina små utbrott, så jag la han ner o gav han en snutte, så somnade han på direkten.. skojar inte, han somnade direkt !! :D duktigt kille ^^ Ska kanske med Ika&Malin in till stan idag, om jag får för ika, för malin tjatar så mycket om att jag ska med ;D haha. så hoppas det är ok för ika :) Ska ringa henne snart o fråga :) Är så jävla nervös inför dopet.. vet inte hur allt ska gå ihop. vill ju ha det så bra som det bara går !! Mamma jobbar ju jätte mycket nu i helgen med, så det kommer bli as mycket stress :( hatar stress!! Jag vet ju heller inte alls hur det ska gå till framme i kyrkan, kommer ju bli as pinsamt o stå där o inte veta vad som ska hända o vad som ska göras :S.. fan att han va tvungen till att prata så förvirrat o snabbt !! men det löser väl sig det med, precis som nästan allt annat gör :) hehe tillbaka till snacket om ika&malin&halmstad ^^ om jag får följa med dom, så tänker jag äta på macdonalds :D gott det kommer bli!!!! :) men ska inte förvänta mig förmycket nu ;P hihi

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tackar! :) Så snällt av dig... trodde aldrig jag skulle få den. :D Haha.

Men du, hur långt är du gången nu då? :)
Hare bra!

Anonym sa...

Dopet kommer gå bra & waaah va fint de kommer bliii =)=)=) !
men du? vad ska man köpa i dop present, om man ska köpa ngt klädersplagg, vad har han för storlek då? :p haha. svårt o veta :D puss<3

Anonym sa...

haha klart att du får följa med ;) puss<3

Anonym sa...

svar till eriKa:tack så mö för det ;D

Anonym sa...

:OOOO !
klart som fan att vi ska köpa, annars kommer vi inte så säg nu ;D hahaha ! vi hittar säkert ngt :p vi har ju redan en sak:p