torsdag 23 oktober 2008

störigt*

jag tycker verkligen inte om personer som tror dom är bättre än alla andra ! och jag tycker definitivt inte om personer som tror att deras barn är guds bästa barn !! jag stöööööör mig sååååååååå jävla mycket på sånt folk !!! Visst så SKA alla tycka att sina barn är dom vackraste dom sett, det tycker jag att man ska tycka, men man ska fan inte jämnföra sina barn med andra o påstå att sitt egna barn är bättre :S... För mig så är miliam den bästa JAG vet och HAN kunde aldrig fått en bättre mamma än mig, samma sak med er alla andras barn, dom hade aldrig kunnat få en bättre mamma än er :) jaja jag va bara tvungen !Imorgon så ska vi skriva på faderskapet, så jimmy får vara ledig under förmiddagen från skolan. JAAA så "sent" ska vi göra det, för vi har inte fått tid förens nu :):) (sorry, men mitt humör är nog verkligen det sämsta idag, så menar inget illa med det jag skriver, meeeen jag måste bara få skriva på mitt sätt idag, alltså väldigt otrevligt, kan inte hjälpas !!!)Mille sover.. och jag sitter uppe helt själv, och det är alltid lika tråkigt !! idag känns det lite mer tråkigt än normalt, vet inte varför, har kanske med mitt humör att göra?!. åååh.... vet inte varför jag är så sur idag! känner inte alls för o vara glad ! men jag antar att alla har en sur dag någon gång!!Nu ska jag blanda oboy .............
2008-09-15

Inga kommentarer: