söndag 26 oktober 2008

Dopet!

Det gick väääldigt bra ! mycket bättre än väntat :)..
Allt folk som vi trodde skulle komma, kom :) vi va ca 40 styck, eller 1-2 mer ;P.
Maten gick åt så de blev inte en massa rester eller något sånt ! :D fast synd på ett sätt, jag är ju hungrig hela tiden >.< hehe..

Det mille fick idag : 4 bodysar, en tjock tröja med en "väst" över, två par byxor, 2 mjukis dräkter, 3 par sockar, 1 mössa. 1100 kr sparat på någon fond elller något ^^ , han fick skedar gafflar mm.. tallrikar ,album, sagor böcker, foto ställ ( 2 stycken ), 5 gosedjur (3 av dom lite större). 3 halsband. sen kommer jag inte på om de va något mer ^^

Och snart ska vi hem till min bror så skulle han föra över pengar till miliam på mitt kort. o hur mycket det blir, återkommer jag med ;P

pusshej!

Inga kommentarer: