fredag 24 oktober 2008

grrrr.!!

EN sak ska ni ha KLART för er!!! Läser ni min blogg, så ska ni fan inte vrida orden o meningarna jag skriver hur ni vill o sen springa runt o snacka om det i byn.. Är ni tvugna till o springa runder o berätta om vad jag skriver här i min blogg, så snacka sanning då förfan !!! sånt här gör mig irriterad kan jag säga !!!!! Folk har fått en uppfattning om mig att jag är agresiv för att jag inte skulle kunna gå med på att någon tvingar mig till abort ? :S hallå ?!!?! det är väl för fan klart att jag blir arg om någon försöker tvinga mig till något jag verkligen inte vill!!! jag förstår mig inte på dagens folk alltså!!! Ni är fan så jävla korkade !! Och är ni korkade o inte fattar det själva, så draaaa ifrån min blogg!!! ni har inget här o göra då!! japp, nu låter jag väldigt agresiv, o det är jag just nu kan jag säga !!! men om ni inte fattar varför här heller så kan ni vända om direkt !!

ville bara få det sakt, o att det är en sak som är klar!!! hör jag mer snack, så stänger jag denna blogg, o går tillbaka till min gamla med lösen o gör om lösenordet, för en jävla massa skit snack som är så förvrängd vill jag inte höra !!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag kan tänka mig att det är irriterande! Vissa går ju bara in på ens blogg för att glo runt och hitta något dom kan snacka skit om!! Men det är säkert bara för att dom är så jävla avundsjuka på att du har allt dom vill ha. Du har pojkvän, barn, ett påväg och verkar klara det galant. Så jag tycker verkligen inte du ska ta åt dig av något du hör! För dom som känner dig(och får hoppas att det inte är folk som känner dig som snackar skit), och du själv, vet ju bäst hur du är.