torsdag 23 oktober 2008

sova..*

egentligen borde jag sova nu, men är inte ett dugg trött !! miliam sover, jimmy med! så passade på att sätta mig här ett tag, så kanske ögonen blir trötta snart :) vill så gärna sova, så sköönt ju, har försökt redan 2 gånger nu på en timme men får ingen ro i kroppen.. Har fått så svårt för o somna nu på den senaste tiden, det är ju nu som jag behöver det som mest .. sömn alltså :P... Dopet som vi ska ha är till för min och jimmys släkt (miliams med då såklart:P)och dom närmsta vännerna, alltså dom som brytt sig om mig under graviditeten och som stannat kvar efter ! Menar inget illa till dom som inte bjuds ! Känner bara inte för o bjuda "onödiga" kompisar, som ändå inte kommer höra av sig efter dopet och säkerligen inte innan heller !! TÄNK om jag skulle bjuda ALLA mina "kompisar" (om man nu kan kalla dom så?), det skulle fan bli över 100 pers.. det är redan 50+ som ska komma, tycker det räcker, nästan lite för många :P jaja nog snackat om det, det är ju ändå över en månad kvar tills det är dags !Jaja, ska glo på annat här på nätet nu .!
2008-09-11

Inga kommentarer: