torsdag 23 oktober 2008

hotad*

Min morbror hotade mig nyss.. det hela började med att han sa saker om mille, typ som att mille tyckte vissa saker var tråkiga osv.. så sa jag att jag känner nog mitt barn bäst här .. så började han hålla på o påstod att jag va dumihuvudet som trodde att han hade menat att jag va en dålig mamma.. så sa jag att jag inte hade sakt någonting om att jag trott det.. jävla cp är han... han har fan inget riktigt liv.. han är en fd knarkare o har inget jobb, han lever på socialen (inget fel med det) o han lever på alla andra efter hans pengar tagit slut, vilket är typ 2 dagar efter att han fått dom.. Han kallade mig för en jävla hor-unge som knullar runder med massa o skaffar barn med massa olika för att jag inte vet hur man skyddar sig.. för det första så kan man nog inte ens kalla mig för slampa.. jag har bara haft sex med en person här i livet å det är med jimmy !!! o för det andra så är jimmy pappa till både miliam o bebisen som är i magen!! fyfan vad han vet mycket då.. inte !!! jävla pucko.. jag är så arg o ledsen nu !!!. han hotade med att kasta ut mig från fönstret ( på övervåningen).. och sen ställde han sig upp å smällde foten i golvet o skrek " det är fan tur att du har din unge i famnen nu".. och han är tydligen ingen jävla medel svensson o kaxa med.. JAG KAXADE INTE !! OCH SEN ÄR JAG INTE ETT DUGG RÄDD FÖR HONOM ! åååh jag är så jääävla arg !!Han går hemma hos oss varenda jävla dag , in o ut !!. han har ett eget hem som han endast sover i !! vafan har han här o göra om han ska hålla på så ?????!?!?!??! jag bad han gå härifrån men han vägrade o fortsatte hålla på.. han sa oxå att jag är som en baby.. ska han säga... som inte ens kan köpa sin egna mat själv. han är förfan 37 år gammal !! han kan inte ens betala den själv, så det får stackars mormor göra!!ååh, om någon bara visst så arg jag är nu.. om han kommer hit mer idag/imorgon/någonsin så vet jag fan inte vad jag gör !!!!
2008-10-07

Inga kommentarer: