fredag 24 oktober 2008

Bakat

ja nuså har vi bakat färdigt "kakorna" eller vad man ska kalla dom, som ska till dopet! skönt o ha det gjort nu !! så nu är det inte mera kvar än o fixa o planera hur vi ska duka o så o bordsplaseringen :). och det går ju snabbt :) men är fortfarande rätt nervös inför KYRKAN !! buhuu läskigt ju ! men det går säkert bra , hoppas det iaf! :)

Skulle ha badat mille idag, men tur (!!!) att jag inte gjorde det! han bara spyr o spyr idag, en riktig spy-dag idag är det för honom !! så får ta badet imon bitti o imon kväll :) så han är ren o fin till dopet :) har inte tid till att bada honom samma dag, tyvärr, annars hade jag gjort det :)..
Mille är oxå snor-förkyld nu :/ stackare.. näsan bara rinner o rinner o han hostar o nyser hela tiden !! hoppas det är bättre på söndag! kan ju inte skippa dopet pga lite snor, det blir ju bara en massa krångel.. men däremot, är han SJUK på riktigt på söndag, alltså med feber, så kan han ju vara i kyrkan, o sen får då han o jag åka hem om han är alltför dålig då! men det skulle jag nog inte tro, att det blir så illa!!

nu ska jag snart äta pizza, så måste kila :D
pusspåer:*

Inga kommentarer: