torsdag 23 oktober 2008

jaha*

.. då skriver jag igen !!! fast har egentligen inget alls o skriva om ! men sen har jag ju faktist inget o göra heller så det passar ju fint å lägga en några rader som handlar om ingenting :) jaa så tråkig är jag idag !! fast iofs så lägger jag aldrig in några roliga inlägg !! men ändå så är det många som läser min blogg var dag ?!! hmm.. det intressanta är väll kanske att jag verkar så trög när jag skriver :) eller något.. jag vet inte...och jag vill inte veta :) är nog bäst så :P hehe...Miliam sitter jämte mig i sin babysitter o pratar för fullt :D han är så söööt! fy vad jag älskar han :D!!!! finns verkligen ingen mer renare kärlek än den kärlek man har till sitt/sina barn :) det är sjukt så mycket man kan älska någon !jaha, mamma hittade nyss en film på youtube som va från IV när jag gick där ^^ haha jag råkade visst vara med i den filmen ^^.. vi hade media lektioner så skulle vi göra musik-filmer. haha så dom som gjort denna filmen behövde hjälp med någon som kunde skratta o mobba någon typ eller något, o självklart ställde man upp ^^ hahajaja för er som vill se den så är det den här länken http://www.youtube.com/watch?v=npRULq3_tyI nähä nu ska jag inte skriva mer ! ha det gött! skriver mer ikväll kanske om jag har något vettigt (för en gångs skull) o skriva om :)
2008-09-20

Inga kommentarer: