torsdag 23 oktober 2008

godmorgon idag igen*

jaha, då va det en ny dag idag då :). en väldigt mysig morgon med miliam måste jag säga :D. hihi det är det ju iofs alltid, men lite extra idag :D.. När vi vaknade så gosade vi lite, sen började jag busa lite med honom så hörde miin mamma det så hon kom oxå in i rummet, så busade hon oxå med honom o skulle kittla han lite lätt på sidan av magen, o han blev skit rädd o började gråta sitt jätte rädda gråt.. hihi han är så söt.. blir rädd när man blir kittlad ^^. fas iofs så förstår han ju inte riktigt det, men han har aldrig reagerat så på det innan ^^..Igår när vi kom hem så satt jakob o mamma o tittade på något program som handlade om dockor..Folk som köper såna dockor som ser verkliga ut.. haha själv har jag en sån, men den ville jag ha när jag va mindre så det är inget jag behöver nu ;D haha. men iaf, dom på det programet köpte dom för att behandla dom som sina bebisar :S. köpte vagnar o kläder o allt som man behöver till en bebis typ. haha varför inte bara skaffa egna RIKTIGA barn ?!. och om dom nu inte hade kunnat få barn så kan man ju adoptera .. Det va en Person som hade fyra stycken o en vagn till varje o sen köpte hon en till :O.. haha hon va ute o gick med dom som hennes bebisar.. knepigt folk ! :P.. pinsamt oxå ^^Rekord igår på min sida med besök :D kul.. :)Nu ska jag titta runt lite på internet o se om det finns något roligt :)pusshej !!
2008-09-30

Inga kommentarer: