torsdag 23 oktober 2008

svar*

Fråga: vad var dina tankar när du blev gravid ?:) (både första och andra gången :) ) hur reagerade jimmy, familj osv ? (både andra och första gången här med xD ) all lycka till er :D !svar: Första gången så kunde jag inte riktigt fatta det.. Trodde inte på pluset jag fick :P så jätte många tankar fanns faktist inte med då.. Men det va ju en självklarhet att jag skulle behålla då OM det fanns en bebis i min mage ^^ o det fanns det ju :D så när jag sen visste att det fanns en bebis där inne så va det redan bestämt att behålla, så tänkte inte så mycket mer på det sen, bara njöt av graviditeten :)Fråga: har du och jimmy planer på att gifta er eller flytta ihop eller något? :)Svar: Vi ska först o främst förlova oss :) Och flytta ihop hade vi tänkt att göra nästa år, helst innan nästa barn kommer :)Fråga: hur fick du reda på att du var gravid ( med miliam ), eller asså hur kom funderingarna på att du kanske var med barn ? vilken vecka va du i när du fick reda på det ? =)Svar: min mens kom inte när den skulle. men jag väntade ändå på den för jag trodde den skulle komma. jag va ju underviktig innan jag blev gravid med miliam, så mensen kunde hoppa lite ibland. så efter två veckor med utebliven mens så testade jag mig och då va jag i vecka 7 :)Fråga: Vilken klass eller linje gick du på innan du blev mamma ledig? & har du alltid velat ha barn tidigt eller va de mer att de blev så?:) Svar: Jag gick på IV.. Så jag missa ju inget direkt om man säger så :P eller, jag behövde ju inte hoppa av direkt efter ettan. o sen behöva börja om tvåan med folk som är mycket mindre.. så istället ska jag gå komvux senare :)Jag har alltid älskat barn! Och jag har ju alltid viljat ha egna i inte en allt för gammal ålder. men miliam va inte planerad men lika välkommen ändå :)
Fråga: Hur upptäckte du att du var gravid igen? blev du chokad?Svar: Vi hade använt skydd(!!!), men det sprack .. så jag blev orolig direkt o sa att vi fick vänta tills vi skaffat ordentligt skydd..jag va ju tvungen att kolla för säkerhetens skull om jag blivit gravid efter det lilla ;P !! så efter ett tag gjorde jag ett test som visade negativit.. jag blev jätte lättad, för jag ville ju helst vänta ett par år eller så :) sen hade jag ett till test hemma så jag kände för o kolla igen, några veckor senare efter det andra. o det visade då positivit, men vääldigt svagt! så jag gjorde ett till test som oxå visade + .. Efter det så kunde man ju inte tro annat :P OCH jag kollade INNAN min mens blev sen den här gången :P hehe och jaa, chockad blev jag ^^Fråga: Kanske är liite för tidigt för de här:P Men har ni tänkt på nå namn till bebben än?:PSvar: Haha jaa vi faktist har tittat på namn ^^ men inte så mycket eller så :) blir ju mer sen :P Fråga: Hur blir det med skolan nu när du är gravid igen?Svar: Skolan får vänta :)Fråga: I vilken vecka är du i ? eller hur "gammalt" är fostret?Svar: jag är i vecka nio nu enligt ultraljudet jag gjorde. och det stämmer ganska bra efter min senaste mens :) kom först inte ihåg när jag hade min mens, men jag hade skrivit ner det :D Fråga: är jimmy lika glad som du över att Miliam ska få ett syskon ?? Svar: Ohh ja det är han !! efter att jag varit hos doktorn så andades han ut ordentlig, precis som jag gjorde :)Fråga: Hur är allt egentligen mellan dig och Jimmy?Svar: Det är bra mellan oss. visst har vi dåliga dagar precis som alla andra par ! utan bråk så är man inget stadigt par !Och när vi väl bråkar så brukar vi bråka ordentligt. men det löser sig nästan alltid samma dag , o om inte, så löser det sig dagen efter :)Hoppas ni är nöjda med svaren !! om inte, så säg till !! :)
2008-10-16

Inga kommentarer: