torsdag 23 oktober 2008

trevligt*

igår kväll hade vi det jätte trevligt hemms hos erica&simon, jag o jimmy hade iaf det, men tror nog att dom oxå tyckte det va rätt så ok ;P!! god mat och massa gottit efter åt :D Fast som vanligt åt jag för mycket av det goda o mådde illa sen !!kände ericas bebis sparka igår med :D:Dså mysigt ^^ hihiTack för igår iaf<33Idag så ska vi hem till miliams farmor . vi ska äta där , o så sover vi där med skulle jag tro.. :) o imon så ska vi ju (som sakt!!) äta med jimmys familj o tommys familj :) fast jag tror nog att jag hoppar det! känns bara dummt att sitta där o inte vara en i släkten eller vad man ska säga :P fast känns nog ännu dummare att tacka nej till att följa med, så får se hur det blir :) men som det ser ut nu, så har jag ingen större lust! :)Jimmy&miliam ligger o sover, o jag är då vaken som alltid!! alla andra i huset sover oxå nu vid denna tiden varje dag, förutom jakob o jimmy som går i skolan :P fast inte på helgerna då ;P hehe.nu ska jag inte skriva mer, ska ta något att äta! är hungriiiiig :)hejdåååå!
2008-10-18

Inga kommentarer: