torsdag 23 oktober 2008

godmorgon:)*

Idag blev jag väckt kl 7, lite trött va jag allt, men lika bra att stiga upp tidigt :) Ska ju få besök idag, så kan lika gärna börja fixa här hemma i tid, så det ser lite trevligt ut! nu kommer dom inte förens vid 4-5 tiden, men ju tidigare jag börjar ju mer blir det gjort ;). Ska bli så jäkla kul ikväll, ser verkligen fram emot det ! :DMiliam ligger o sover, såklart ! Från det att han vaknar på morgonen så är han bara uppe i 1 timme eller 2, sen sover han som en stock igen ! Fattar inte hur man kan vara sååå trött :P Fast iofs så är det ju väldigt skönt att sova :).Jag känner mig så elak som inte har bjudit en kompis till mig, till miliams dop, jag har kännt henne HELA livet, vi va verkligen bästa vänner när vi va små, va varje dag och sov över varje helg ! Fast nu är det ju inte lika bra mellan oss, alltså, vi är inte ovänner eller något, men har inte lika bra kontakt med varandra. Men jag har ångrat mig, det ska slinka ner en inbjudan i hennes brevlåda med, hon bor ju bara några hus ifrån så kan lägga i den själv, utan att behöva skicka med posten ^^ Faaan det är väll nästan självklart att hon med stort B ska få komma !!! hehe.. känner mig så elak, förlåt B<3.Imorgon ska jag vara med Nellie och Emelie :) Vi ska ha myskväll hemma hos mig :). Blir en väldigt mysig helg den här veckan :Djaja , ska göra lite nytta nu!Puuuuuuussssss!
2008-09-12

Inga kommentarer: