torsdag 23 oktober 2008

tack*

tack för alla stödjande kommentarer !! dom hjälper mig verkligen nu !!!Vill inte behöva tänka om, men är rädd att jag måste!! :(Och om det är någon läsare som är så DUM och tror att jag absolut inte tänker göra abort även om det är stor fara för mig att behålla, så kan den läsaren genast sluta läsa ! om ni tror något sånt så är ni för tröga för mig !! tack o hej !Klart att jag inte kan behålla om det är så att jag kanske dör på vägen !.Men som sakt så är det ju inte 100 att jag får havandeskapsförgiftning..Och det kan ju ingen veta hur det blir.. Fick en kommentar av någon beatrice."De kommer gå bra ska du se! Om du tänker efter så har folk inom sjukvården alltid något att klaga på.. Visst, du hade havandeskapsförgiftning, och jaa, du kan få de igen, men de är inget som säger att du MÅSTE få de. jag tycker de är onödigt av dom att skrämma upp dig, man ska inte ta ut sorgerna i förskott! å som nån skrev tidigare, dom kommer märka de i tid om du får havandeskapsförgiftning, å barnet har 70-80% chans att överleva om de föds innan v29. Så de löser sig ska du se! :)"den gjorde mig j*vligt lugn faktist ! vet inte varför.. men den gjorde det :)Börjar må dåligt igen .. varför nu ? det va ju förr jag mådde såhär, inte nu... jag har ju barn nu å är lyckligast i världen, inte kan väl detta få förstår min lycka nu ?..
2008-10-10

Inga kommentarer: