torsdag 23 oktober 2008

bilbingot*

En liten summa blev det igår iaf, men inte så stor som vi hoppats på ;P. 800kr vann vi (eller ika vann det) :).. Efter bingot så körde vi inom mc donalds o köpte oss lite mat.. men ika fick fel grejer så vi fick köra tillbaka när vi kom på det :).. Vi fick glass gratis bara för det :). När vi va nära mitt hem så ringde jag o skulle be jimmy komma ut med lite saker o när dom lyfter luren så hör jag hur miliam gall-skriker :'( och martin säger att han skrikit så i en halvtimme.. har ALDRIG hört han skrika så mycket.. o när vi lagt på så blev jag såååå orolig o ville bara vara hemma hos miliam.. tur att vi va nära.. när jag kom hem så tog jag miliam direkt, han blev inte tyst men han blev mycket mycket lugnare o mer tyst än innan, men han skrek verkligen emellan åt.. det gjorde så fruktansvärt ont i mig för att jag inte kunde förrstå vad felet va :'(... tårarna sprutade på mig.. har aldrig börjat gråta pga att miliam gråter, för har ju alltid fått tyst på han innan.. men igår så kunde jag inte hålla mig, det va verkligen skit jobbigt !!. men efter ett tag så blev han helt tyst o började prata massa o skratta jätte mycket.. hehe stackarn va så röd i ögonen efter all gråt o han va så trött.. men han va ändå vaken ett tag därefter.. :)..Han sov gott i natt iaf :P.. men det gjorde däremot inte jag.. usch.. alltid ska det vara något.. antingen är jag skit hungrig o kan inte somna om, eller så är jag kissig eller oxå törstig, eller så är det illa måendet som plågar mig.. men jag somnade iaf om efter ett tag.. men vaknade strax därefter för att miliam ville ha mat :).. va så rädd att jag inte skulle kunna somna om igen, men det gjorde jag :D behöver ju sömn jag med :)miliam sitter i sin babysitter jämte mig o leker med sin ställning :). tänkte faktist slänga in några bilder på min älskling idag :)
2008-10-06

Inga kommentarer: