torsdag 23 oktober 2008

gravid*

jaa, som dom flesta listat ut så är min hemlis att jag är gravid igen !! va då inte planerat dirket, men lika välkommet ändå om allt går som det ska ! :)..har ju inte gått så längt ännu, men hoppas på att allt går bra. Vi använde skydd, fast egentligen har ju inte ni med det att göra ;D men jag kan iaf säkra er om det :). men det hjälpte ju tydligen inte så mycket :)nu kanske ni tror att vi är värsta kaninerna, mer riktigt så "illa" är det inte ;). haha men bra produsering kan jag ju säga att det är ;D haha.. så nu vet ni... vill inte ha en massa knepiga eller elaka kommentarer nu.. för då byter jag lösen igen å ger endast ut det till dom som kan accepterar det !! :)MEN det tråkigaste med det hela va ju att idag när jimmys pappa o bror skulle få veta.. då hade tydligen någon annan jävel redan hunnit skvallra!! fan vad jag hatar sånt folk :(.... aldrig att vi ska hinna berätta det för någon först !! blir så trött på folk som bara måste springa runt o snacka om sånt som dom hört.. TÄNK så hade det inte stämt ?!!! blir galen på sånt folk !!samma va det ju när vi skulle berätta att vi väntade miliam, dom hade redan hört det !!hmmmm......
2008-10-03

Inga kommentarer: