torsdag 23 oktober 2008

ingen rubrik*

pregostkom inte på någon bra rubrik :Pmen iaf. igår så åkte jag hem till E efter att jimmy skrivit på faderskapet. Vi lagade goood mat, det behövdes verkligen !.. Förresten, vilka knepiga frågor dom hade o fråga där vi va o skrev faderskapet :S haha väldigt konstiga frågor!! jaja mamma hämtade mig vid halv fyra tiden igår så gjorde jag inte så mycket mer igår :) tog det bara lungt med 2 vänner, jimmy&miliam då :). Idag så åkte jag hem till E igen vid 8 tiden på morgonen för att följa med henne till mvc å lämna urinprov, hon ville inte gå dit själv, och eftersom jag inte har så jäkla mycket o göra om dagarna så tänkte jag att jag kunde följa med :) men inget va fel på henne (som tur var). När vi kom hem till henne igen så lagade vi mat :) har blivit en riktig mat-älskare igen ^^Mamma hämtade mig vid halv fyra idag med, eftersom E skulle till sin pojkvän och vi skulle handla :). så, har inte gjort så värst mycket idag heller .NELLIE min älskade vän, ska sjunga på miliams dop och vi har hittat den perfekta låten, den är sååååå fiiiiin!!!! Och att nellie ska sjunga den betyder så mycket !! Hade då själv aldrig viljat stå framför massa folk o sjunga :P Men hon har ju rösten för det, så inte behöver hon skämas, och det gör hon ju heller inte :)!!<3333 Och hennes mamma ska spela piano så det blir nog väldigt fint ! :)jaja nu ska jag inte skriva mer :)pusshej !
2008-09-17

Inga kommentarer: