torsdag 23 oktober 2008

gekås*

idag har vi varit på gekås :) hittade en hel del.. :) gjorde av med 3000 "bara".. men blev faktist lyckligt överraskad när jag kollade mitt konto sen :).. den här månaden vill inte mitt konto svika mig som annars :D.. hehe..när vi skulle åka hem, så såg jag en ko bajsa.. då började jag tänka tillbaka på tiden då jag va liten och umgicks med en tjej som heter (jaa, HETER, eftersom hon fortfarande finns) Jenny.. hon bodde/bor grannar med kor.. och varje gång jag va hos henne så vill jag alltid gå in o hälsa på kossorna med hopp om att få se kossorna bajsa.. (jag vet, det låter knäppt, men jag va liiiten då ;P) och självklart fick jag ju se kossorna bajsa, dom va ju så många, så någon va det ju alltid som bajsade.. när jag kom hem efter att varit hos jenny, så skrev jag i min dagbok att jag hade fått se kossor bajsar ( det gör jag idag med ju).. men iaf, det jag vill komma till är att jag blev lika chockad idag när jag såg kossan bajsa, som jag blev när jag va liten. hahaha.. låter helt sjukt, men jag stärckte mig över malin o pekade på kossan o sa, titta.. haha men malin sov typ.. o musiken va på i bilen så hon hörde inte.. haha kände mig riktigt töntig när jag gjorde så, och även nu när jag skriver om det, men måste ju skriva om något ;) haha..jag kan tipsa er om en låt som ni sääkert redan har hört.. den är skit dålig, men jag gillar den !:). den är skön på något vis :P haha lyssna o släng gärna in en kommentar om vad ni tyckte om den.. ( om ni vill då )http://www.youtube.com/watch?v=wGMnW7FKFvgnu ska jag fortsätta slänga in bilder på bdb..pusshej
2008-10-03

Inga kommentarer: