torsdag 23 oktober 2008

idag*

ja idag har jag nästan inte gjort någonting, bara tagit det lungt och tänkt, tänkt o tänkt! :)Har ju självklart umgåtts med mille o tagit hand om honom !Angående mitt förra inlägg så kan jag tyvärr inte säga vad det handlar om, va bara tvungen att skriva av mig ! Det behöver alla ibland ! Har så mycket blandade känslor inom mig nu så vet inte vad jag ska skriva !Va nyss hemma hos jimmy och snackade lite med M (jimmys mor), väääldigt skönt måste jag säga !!Just nu matar jiimmy mille , sen blir det läggdags för honom(mille då), han är trött som.. jag vet inte vad :PInnan idag så satt jag o kollade på förlossningskliniken, så va det en tjej som snittades, och när bebisen kom ut så började jag böla, haha vet inte vad det är med mig, men det va så fint :') samma sak när nästa skulle snittas, började böla igen, haha kände den dära stora gråt-klumpen i halsen, så va tvungen att lossa på den ^^ hihi, sån är jag :DPå tisdag så ska jag&jimmy först till soc och skriva fader.grejen, vet inte riktigt vad det heter, men ni förstår nog vad jag menar :P sen efter det så ska jag hem till E :D:D:D<3 Och vid halv 3 så går vi tillsammans ner till bvc, för nu är äntligen miliam frisk !!!!:DNehe, nu ska jag kolla bdb o läsa några bloggar, sen lägga mig med mille o jimmy, skola för jimmys del imorgon ju :)Natti natti på er !!
2008-09-14

Inga kommentarer: